My..

Hey..

My..

Hey..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۲

بیا و نگذر..!

چرا وقتی از یه سری چیزا ک باید نه تنها برای من ، ک برای همه مهم باشه ، حرف میزنم سریعا ب بیخیالی دعوت میشم؟

آیا مشکل از طرز بیان منه؟
یا طرز تفکرم؟
یا 
طرز تفکرمون؟
طرز تفکرشون؟..!

دوس دارم ازین ب بعد بنویسم از دغدغه های اجتماعیم.. 
چ ناراحت کننده س وقتی ک خوب ب رفتارای خودم دقت میکنم و متوجه میشم چ مقدار زیادی از رفتارای خودم قبل رفتارای جامعه نیاز ب اصلاح دارن.. رفتارایی ک تقریبا همشون اثر همین جامعه س..
خیلی وقتا پیش خودم میگم کاش رفته بودم رشته جامعه شناسی..
ولی متاسفانه اینجا برای یه مرد تو رشته های پر کاربردشم کار نی چ برسه ب همچین رشته ای ک خیلیا هنو حتا ب رسمیتشم نمیشناسن!

۹۵/۰۳/۲۵

نظرات  (۱)

همه ما با بیخیالی راحتتریم ، چون وقتی با خیال میشیم همه چیز تغییر میکنه و تغییر سخته ، پس فقط میگیم بیخیال .
حتی وقتی شروع میکنی بقیه رو درست کنی و میفهمی که اول باید خود رو درست کنی ، به خودت میگی بیخیال
پاسخ:
درسته ک اگ تغییر همگانی باشه تغییر شخصی خم راحت تره ولی ب نظرم بازم حرف شما یه سرو گردن بیشتر صدق میکنه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی