My..

Hey..

My..

Hey..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۵

دوشنبه


اتخاها



صفحه ی کهنه ی یادداشتای من
گفت دوشنبه روز میلاد منه
اما شعر تو میگه که چشم من
تو نخ ابره که بارون بزنه
آخ
اگه بارون بزنه
آخ
اگه
بارون بزنه..


+ اولین بار سال 91 اینو گوش دادم 
4 سال صبر کردم ک تولدم برسه ب دوشنبه ک بتونم ازین شعر استفاده کنم..
ب هر حال فرهاده و دنیاش..

+ 21 ساله شدم..

+ حس و حال خوبی ندارم از تولدم.. هیچ وق عادت نداشته م ب جشنای تولدی ک پدر میگه هر ده سال یه بار و مامان میگه باید سنگ تموم گذاشت!

+ آرزوامو ب خدا گفتم..


۹۵/۰۵/۱۸

نظرات  (۵)

فرهاده و "دنیاش"یا فرهاده و دنیاش؟!


پاسخ:
واتتت!؟
منظور این ک دنیایی داره برا خودش :/
تبریک میگم تولدتون رو...
ان شا الله هرچی از خدا میخوایین بهتون بده...
پاسخ:
خیلی ممنون از لطفت
ایشالا همه ب خواسته شون برسن :)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۹ در مسیر شدن
(*-*)
مبارکا باشه

پاسخ:
مررسی :)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۴ ماهیِ نفس کِش! :)
تولدتون مبارک :)
+ یه عالمه آرزوی خوب :)
پاسخ:
خیلی مرسی :) 
مچکر :)
با تاخیر تولدتون مبارک :)
پاسخ:
بدون تاخیر مچکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی