My..

Hey..

My..

Hey..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۰۱

بُرد با بُرد

این روزام مث روزای دگ نیس..
روزای جدی تریه
بالاخره ک چی؟ آخرش باس منم جدی شم.. ینی دگ نمیشه جدی نبود!

چی؟
چرا.. قبل ازینم جدی بوده م
ولی الان ک فک میکنم میبینم نع! فقط فک میکردم ک جدی بوده م! 

در همین راستا
یه برد کوچیک دارم تو اتاق
همینا ک با ماژیک روشون مینویسن!
کارایی ک قبلا باش داشتمو بیخیال میشم
ب 7 قسمت تقسیمش میکنم
آخر هر روز قبل خواب ، خیلی کوتاه مهم ترین تجربه و درسی ک ازون روز و اتفاقاش گرفتمو همراه تاریخ اون روز مینویسم
7 روز ک پر شد یه عکس میگیریم از کل برد و آرشیو میکنم
و همیشه مرور میکنم اون عکسا رو
این میتونه کمکم کنه ک تو تجربیات مشابه آینده برد کنم.. یا حداقل شکست نخورم
اسمشم خوبه دگ
برد با برد!

+ پیشنهادش میکنم :)

۹۵/۰۵/۲۶

نظرات  (۳)

ایول .. خیلی خوشم اومد "در حدی ک لبام جمع شدن و دوتا ابرو باهم پریدن بالا" :))
برد با برد ........................................
پاسخ:
"عجب"! :)
پشت این پست حرفای زیادی هس ک بعدا رو میشن و اول برا خودم..
تیتر آرایه ی ایهام داره + جناس تام :))
خیلی فکر خوبیه ولی من حتی اسم برد و ماژیکم میاد کهیر میزنم دیگه :||
متنفرم از هرچی قلم و خودکار و برد و ماژیکه :// همشم تاثیر روانیه کنکوره :))
از این حال و هوا بیام بیرون حتما مینویسم :)) به نظر میاد خیلی خوب باشه :)
پاسخ:
کی بشه تو انتخاب رشته کنی از غار کنکور بیای بیرون :))
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۸ ماهیِ نفس کِش! :)
چقدر ایده ی جالبیه :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی